Driving and die of laughter

2013-03-18 @ 09:05:25
En sammanfattning av helgen:
Exploderat av skratt i farten.
Sniffat på litet barn.
Pussats med yster hund.
Sovit och vaknat i en främlings armar. (som sedan visade sig vara Anders<3)
Skrattat åt en seglare som inte kunde segla utan dom perfekta kläderna.
Ätit kladdkaka som en ÄKTA norrlänning med en mindre ÄKTA norrlänning.

Länge sedan jag njöt av en helg lika mycket som denna! Har skrattat med Astrid då vi kidnappade en kompis hund och körde omkring med den i Skellefteå. Har sniffat på nyfödd liten flicka som är något utav det sötaste jag någonsin sett. Jag har kramats som om det inte skulle finnas en morgondag. Och ätit som att det var min sista måltid! LEVT med andra ord och bara koppla bort allt annat i mitt liv som är kaos. Så skönt att problemen nu en måndagmorgon känns såå mycket mindre än dom var förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag saknar dig...

2013-04-18 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0