Intressant!

2012-06-07 @ 00:59:10


Jahapp,. kvällen har bestått av ständning, som för det första inte är klart än för att Astrid dök upp, och för det andra gick mycket långsammare än jag trodde, tog en prommis med Astrid hem till henne, där vi satt och småprata en liten stund innan jag begav mig hem till Jocke där jag har suttit i några timmar och pratat en massa bajs. Efter det så kom Emil till bure, så spenderade lite tid med honom, fick sedan skjuts hem.
Nu sitter jag och skriver med Emelie i väntan på Anders. Sedan får vi se vad natten har att bjuda på!! Imorgon blir det stan och slösa pengar!

Kommentarer
Postat av: ellybells

Hej! Jag har skrivit lite om kosmetiska djurförsök på min blogg. Vore kul att höra lite åsikter om det från övriga (därav massutskicket av detta meddelande). Har du lust att dela med dig av dina åsikter om detta så är du varmt välkommen att kika in på länken nedan! Tack på förhand :)



http://ellybells.blogg.se/2012/june/djurforsok.html#comment

2012-06-07 @ 15:48:27
URL: http://ellybells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0