Tack 2016

2016-12-30 @ 21:44:21

Tack 2016 för..
..alla sömnlösa nätter.
..alla dom vacka nätterna ute, vandrandes runt byn kollandes på stjärnorna.
..att jag vågat ta steget ut i livet.
..att jag lärt mig vad äkta kärlek är.
..att det är okej att falla och hitta botten
..att dom du förde ihop mig med alla fina människor jag nu har i mitt liv.
..att vägen upp från botten inte varit lika svår som jag förväntat mig.
..dom 15 kilona som nu är borta.
..att jag gång på gång fått dåliga besked och ramlat ner till botten igen.
..att du lärt mig att allt inte är mitt fel.
..att du gett mig fjärilar i magen igen.
..att du lärt mig att vara mig själv.

Men 2016, tur din tid snart är över för mer skit än så här klarar jag inte av att ta på ett år. 2016 har verkligen varit det sämsta året någonsin! Har aldrig mått så dåligt som jag gjort det här året. Speciellt dom två senaste dagarna. Hur fan kunde du ta ifrån oss C?! Den bästa och starkaste personen i mitt liv! Fyfaan för dig 2016, det var alldeles för tidigt! Kommer sakna den här människan på tok för mycket!

Tack C för att du gjort mig så mycke bättre, så mycket klokare och så mycket mer lycklig och rik på kärlek! ❤️ älskar dig och kommer sakna dig så inåt helvete mycke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0