Dagens tankar

2012-09-04 @ 08:06:40
Seriösa inlägg kommer då jag har gått ner lite i vikt, eller iaf bytt ut fettet mot muskler. Känner inte för att visa mig så som jag ser ut i dagsläget, även om det bara vore en bild på mitt ansikte, tycker även att det utstrålar några kilo tyngre så njetnjet, endast oseriösa och roliga bilder på mig.

Ser fram emot lunchen idag för en gångs skull, god mat och sedan sminka sig till kille!! Kan det bli bättre?!?! :D Jo om Astrid hade varit här och spårat ut med mig, men det är ju som det är...

Imorgon blir det morgonträning igen oavsett hur trött jag är. Det är så drygt att springa efter skolan och då är det så jävla mycke folk ute, så nej, blir klockan fem på morgonen istället. + man hinner mmycket mer om man träna på morgonen, Springa, fys, dusch, frukost, kläder, smink, packa, bädda sängen!!! Listan kan bli längre :) det är hur underbart som helst!!! Då slipper man ju allt det där efter skolan så då hinner man plugga, äta och hitta på något innan man går och lägger sig vid åtta :) jag vet låter tidigt men då hinner jag sova åtta timmar och slipper vara trött och grinig :D

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jätte fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

2012-09-04 @ 20:51:29
URL: http://aliciafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0