9 april 2014

2014-04-09 @ 23:18:51
Skaffat vuxenpoäng idag! Köpt en liten blomma åt älsklingen som promt skulle ha en. Jaja.. Pengarna går till något bra, typ godis till de som cyklar runt. Jag som jobbar inom kommunen tjänar ju så bra så jag bara kastar pengar omkring mig! Nä men det skulle inte skada med några kronor mer i timman, gör mitt jobb ändå, för det är något utav det bästa jag vet! Visst nu efter 10/14 jobbhelger vill jag verkligen vara ledig en helg och vara med mina vänner. Men jaja!! Leva kan man göra senare på sin förmögenhet!! ;) 

Nu ska jag få in A i duschen så jag får sova ut imorn, han brukar gena över sängen för att hinna i tid till jobbet om han lägger sig för sent, vilket betyder att jag vaknar i ren smärta då han springer över smalbenen på en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0