LOVE

2012-09-05 @ 20:22:23
Kan ni tänka er? Snart har jg och min sockerbulle (läs Anders) 26 månader tillsammans!! 2 år och 2 månader!! Fattar ni hur länge det är?! :O Varit ihop med samma underbara kille hela min gymnasie tid, den enda som alltid finns kvar då jag kommer hem och bara vill lägga mig ner och försvinna, den ända som hjälper mig upp på fötterna igen utan att jag behöver säga ett ord, den enda människan som jag verkligen inte kan lura med ett leende. Nej fyfan vad jag älskar honom alltså, även om han är den mest irriterande personen på hela jorden, och man bara vill knäla ihop han till en liten boll och slänga iväg honom ibland, t.ex. då han börjar spraka med benen just då man somnat så man vaknar igen. Men tur att det är han och inte någon annan, för då skulle den personen åka ur sängen, ut ur mitt rum och ut ur huset!! 

Tur att jag är så kärleksfull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0