Förvirrad

2012-09-23 @ 01:27:54

Just nu lämnar alla mina vänner mig. Antingen för att jag gör något, som jag inte gjorde förut, eller så gör jag inte något som jag gjorde förut. Och jag förstår inte, jag förstår inte då folk säger att jag har förändrats, för jag tycker inte det, jag tycker att det är alla andra som har förändrats,. Som att jag står kvar på samma plats som för tre år sedan, som att dom bara har rusat vidare i livet och lämnat mig ensam kvar.

Att varje dag ta på sig kläder är en kamp, för jag har absolut inte en aning om vad jag ska ta på mig för att någon ska upptäcka mig och hjälpa mig. Inte en aning.

Att varje dag planera allt i minsta detalj och alltid vara steget före för att ha någon att sitta med i matsalen, någon trevlig själ som kan ta sig tid och bara sitta bredvid mig,. Det är jobbigt och det tar på mina krafter,. Att varje dag undra över om jag ska kunna äta lunch eller om det blir jag som sitter på samma bänk och väntar på nästa lektion,.

Jag vet inte,. Jag vill bara må bra, för nu var det länge sedan sist,..


Kommentarer
Postat av: klaraaa

dina klasskompisar är skithögar som inte förstår hur underbar du är!! det är typ dom det är synd om som missar att få vara med dej. byt skola till atorp så ska jag sitta med dej varje jävla lunch! bästavän du äger ju tro inget annat<3<3

2012-09-23 @ 10:11:48
URL: http://klaris.blogg.se
Postat av: astrid

älskade fina vän, var jag än i världen är så finns jag vid din sida och håller dig hårt i mitt hjärta. Tänker på dig och önskar att jag på något sett kunde skicka all kärlek du förtjänar genom en tanke. Att du placerats där du är idag kommer en vacker dag ge dig ett försteg och visdom ingen annan kan ta ifrån dig. När det känns som mörkast nalkas snart ett ljus.

Du kan alltid komma till mig, hälsa på eller bo här så länge du vill. Mina armar är alltid öppna för dig, om du så känner dig förstörd och värdelös eller lyckligast i världen så kommer jag att finnas där och dela det med dig.

Saknar min bästa vän och syster. Kärlek till dig<3

Svar: Jag saknar dig så otroligt mycket vännen!!! Kom hem!!!! Du förstår inte saknaden jag känner, min bästa vän har flyttat långt ifrån mig och jag håller på att sprängas av saker att berätta, vetilera. Jag måste träffa dig snart!!! Vad gör du nästa helg?! Ställ in alla planer för då tar jag första bästa buss till dig!!!<3<3<3<3<3
Amanda Lindgren

2012-09-24 @ 23:24:54
URL: http://shamall.blogg.se
Postat av: BYSOFIA

Hoppas du får en fin dag fina du! Glöm inte att kika in tävlingen om det intresseras. KRAM

http://bysofia.se/2012/september/tavling-style-by-stories.html#comment

2012-09-26 @ 12:50:07
URL: http://bysofia.se
Postat av: astrid ji

vännen, jag kommer HEM i helgen och då ska du och jag roadtrippa i umeå och helgen efter denna är du mer en välkommen till mig<333

Svar: GAAAAAHAAA!!!!! :D:D:D:D LOVEEEEE!!!!
Amanda Lindgren

2012-09-27 @ 12:18:48
URL: http://shamall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0