Kiss my ass!

2012-05-22 @ 13:39:51
Idag blir det inte mycket tid för bloggning, kan fixa ett schema till er så ni får se hur min tid kommar att spendeas de kommande dagarna.

Idag efter skolan ska jag intervjua min moster och skriva en "rapport".
Imorgon ska jag göra bemötande i vård och omsorg samt kanske övningsköra.
Torsdag, psykosociala problem i arbetsmiljön.
Fredag blir det nog att skriva min framtid eftersom att jag slutar tidigt sedan blir det till stan och handla en present till mina fina vänner.
Lördag blir det party!!
Söndag  ska jag försöka att rätta mitt prov i utvecklingsstörning.
Måndag blir det politik för hela slanten.
På tisdag blir det våld mot kvinnor och ta andra sprutan för livmodelhalscancer.
Onsdag nationella minoriteter..
Torsdag blir det rapport i psykiatri om jag inte jobbat klart på skolan.

Nu vet ni vad jag ska ägna mig åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0