Bring me to you

2012-05-07 @ 13:48:42

Första gången på flera år men nu vilol jag ha sommar. Jag vill ha lov, stadsfest, trästock, stugan, Rhodos, jobb, vackra solnedgångar med mina älsklingar och en massa skratt, sena nätter och bara njuta av sommaren! Jag längtar!! Vill springa med klara, fara och bada och bara steka och prata i mängder!! Skratta och busa med Anders, fara på våra små äventyr och bara leva!! Jag saknar norsjö så blir en sväng dit oxå, skippar sömnen om nu det skulle göra att jag hann dit en helg i sommar!! ÅHhh.. Större delen av mitt sommarlov kommer spenderas i bureå inom hemtjänsken då jag endast har två veckors sommarlov. Kommer säkert att hinna med en massa även om jag jobbar i åtta veckor. Sova gör man då man dör så det blir nog inte många timmar av det i sommar.

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Först och främst, tusen tack för den otroligt fina kommentaren!



De saker jag ändrat med min kost är att sluta äta kakor, bullar och andra sötsaker, samt godis. Sedan har jag börjat ta mindre portioner och stanna när jag känner mig mätt. Då får kroppen i sig precis vad den behöver för tillfället. Sedan är det bra att äta mellanmål då och då, till exempel frukt. Mycket mer än så har jag inte gjort, plus att jag började träna 2-3 gånger i veckan, så det är inte på något sätt överdrivet. Men för att gå ner i vikt kan det hjälpa att dra ner på kolhydraterna.



Tusen tack igen! Blev så himla glad av din kommentar. Kram på dig och lycka till!!

2012-05-07 @ 21:23:22
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0