A kiss 2 you

2012-03-18 @ 00:27:58
Blev otroligt glad då jag såg att det är tre personer som kommenterat min blogg!! Det är verkligen något nytt för mig. Ehmm det där lät verkligen osmart men har ju inte bloggat särskillt mycket de senaste veckorna så hade inte alls förväntat mig några kommentarer. Men tack för dom, det gjorde min dag! 

För övrigt så kan jag ju vara ärlig och säga att jag fått fler kommentarer idag på sju sidvisningar än då jag har 50 sidvisningar på samma dag. Nu tycker ni säkert att jag är världens nolla som bara har ca 30 sidvisningar då jag bloggar som jag brukar men vafan. Alla kan inte ha 500 sidvisningar, vissa får faktiskt vara svåråtkomliga ;) hehe you know!! ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0