Anxiety

2012-06-20 @ 15:05:54
Ligger i sängen och väntar på bli frisk. Jag borde egentligen städa mitt rum, men kroppen säger emot, vill bara träna. Det är det enda som finns i mitt huvud just nu, men sjukare än så här har jag inte tänkt bli, så träningen får vänta. Börjar få lite små-ångest över att det går dag efter dag utan att jag tränar, och om jag vill se resultat så får det inte gå flera dagar mellan träningspassen. Kan inte någon gå precis bakom mig hela dagar och fråga mig varje gång jag ska äta något sött, "Vill du verkligen ha det där (vad det nu är) istället för den där snygga kroppen?". 

Nej städa rummet passar nog bra just nu, skitväder som det är ute. Chipspåsen som ligger i sängen ska jag gå ner och ställa i skafferiet så att pappa äter upp den istället för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0