I have a question

2012-07-04 @ 20:00:39

Är det någon av mina läsare som är glutenallergiska?! Jag ska skriva en kokbok som projektarbete, och det skulle vara väldigt roligt om ni skulle vilja skicka era egna recept till mig som jag får ha med i kokboken. Den kommer troligtvis att tryckas upp i ett x antal som kommer att säljas till de som är intresserade. Snälla hör av er genom att skicka in en kommentar i den här bloggen eller ett meddelande på facebook där jag heter Amanda Lindgren. Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: ellybells

Q/A - frågestund med besvaring på alla frågor ni ställer! Kika gärna in och fråga om det är något du undrar över :)

- Elin Gustavsson.

2012-07-05 @ 16:46:19
URL: http://ellybells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0